FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 10 از 71

موضوع: 30 سال دیگه در پرشین موتور

Threaded View

  1. #11

    کاربر فعال رشت

    محل سکونت
    رشت
    نوع موتور
    BAJAJ Pulse 180 UG4
    شغل و حرفه
    دانشجو دانشگاه احرار رشت-دوره کاردانی عمران
    نوشته ها
    566
    تشکر
    1,694
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    15-12-1391 @ 12:43 بعد از ظهر

    پیش فرض

    من در کنکور 90 قبول شدم و بعد گرفتن گواهینامه یه هیوسانگ گرفتمو تا خرخره تیون کردم وبعد به کلاس های بالاتر نقل مکان کردم.الان در سن 48 سالگی که به سر میبرم یاد کارای بچگانم و پست هام میفتم خندم میگیره و با بچه های پرشین موتور باهم جمع شدیم و جوونای آیندرو آموزش میدیم. این روزا زندگی خیلی خوبه و همه خوشحالن دیگه دوران سختی و جنگ در جهان تمام شده و همه در آرامش و صلح زندگی میکنن و زندان و قتلو و جنگ و زشتی ها به افسانه تبدیل شده و خدا نشسته با ما چای میخورد و من در سن 50 سالگی میمیرم آیا کسی به سر قبر من میاید.آه ه ه ه ه ه ه ه که روز های خوش چه زود گذشت و زندگی من به پایان رسید اگر در آن زمان هرچی داشته باشم میبخشم به همه مردم جهان اونایی که نیاز مندن البته در اون زمان فقیری دیگر نخواهد بود دلیلش هم وجود عدالت در جهان است
    کنجی:بعد از ترک سیگار در 30 سال بعد خانواده ی موفقی دارد و خانوادش بهش افتخار میکنن
    علی رضا:متوجه میشه که یه پک به نابودی زندگی نمیارزه
    حسن:به مدل های جدید نیکد نقل مکان کرده و صاحب خانواده شده
    همه حالمون خوبه.یروز خوب میاد که ما همو نکشیم با هم دوست باشیمو دست بندازیم رو شونه های هم مثل بچگیا تو دبستان هیچکدوممونم نیستیم بیکار در حال ساختو ساز ایران واسه اینکه خسته نشی اینبار من خشت میزارم تو سیمان بعد این همه بارونه خون بالاخره پیداش میشه رنگین کمون دیگه از سنگ ابر نمیشه آسمون به سرخی لاله نمیشه آب جوب موذن اذان بگو خدا بزرگه بلا بدور مامان امشب واسمون دعا بخون.راستی وقتی یروز خوب میاد شاید از چیزی نمونه جز خوبیا نا امنو خراب نیست همچی امنو امان کرماهم قلقلکمون میدنو میشیم شادروان آسمون به چه قشنگه کنار قبر سبزه چمنه هیچ مغزی نمیخواد در ره فقط اگه صبر داشته باشی حله دسته اجنبی کوتاست از خاک نگو او کو تا فردا اگه نباشم میخوام میخوام یه قول بدی بهم که هر سربازی دیدی گل بدی بهش دیگه هیچ مرغی پشت میله نیست هیچ زنه آزاده ای بیوه نیست دخترم بابات داره میاد خونه برو برا شام میز بچین

    FIGHT WITH NIGHT AND RIDE TO THE LIGHT


  2. تعداد 9 کاربر از RIDER برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 07:25 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا