FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8

موضوع: مشکل برای انتخاب موتور...

  1. #1

    موتور سوار

    محل سکونت
    تهران (منطقه 10)
    نوع موتور
    Pulse 200 cc
    شغل و حرفه
    بیکار
    نوشته ها
    26
    تشکر
    31
    Last Online
    30-04-1394 @ 02:22 قبل از ظهر

    Lightbulb مشکل برای انتخاب موتور...

    سلام به همه بچه های گل پرشین موتور. اول میخوام از همتون تشکر کنم بابت همه کمک هایی که تا الآن بهم کردین و بعدش یه مسئله برام پیش اومده که بازم به راهنماییتون احتیاج دارم.

    الآن چند وقتی میشه که فکر عوض کردن موتور بدجوری توی ذهنمه و نمیخوام با عجله کردن یه گزینه اشتباه رو انتخاب کنم. با مشورتی که با چنتا از دوستان توی این سایت و جاهای دیگه کرده بودم دیگه تصمیمم رو گرفته بودم که بهترین موتور برای من دایلیم 250 ه که ولی با مطالبی که این چند روزه توی سایت خوندم یه مقدار دو دل شدم.
    اول یه توضیح بدم که موتور رو برای چی میخوام شاید بهتر بتونین کمکم کنید.

    تقریبا روزی 20-30 کیلومتر موتور سوار میشم. سرعت نمیرم ولی خب دوست دارم اگه خواستم موتور بره و کم نیاره. تقریبا همیشه تک سوار میشم. خیلی از موتور سر در نمیارم ولی خوشبختانه پدر گرامی دست به آچاره .

    با توجه به این موارد بهترین موتوری که میتونم انتخاب کنم چیه؟ در ضمن قیافه موتور هم مهمه.
    (هیوسانگ 250؟ دایلیم 250؟ مگلی 250؟ هوندا [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]؟ دربی؟)
    پیشاپیش از همه تشکر میکنم

  2. کاربر زیر از OFF برای این پست تشکر کرده است


  3. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    اصفهان
    نوع موتور
    جترو125/رپسول150/رپسول250/
    شغل و حرفه
    دیپلم برق-دانشجو ترم3
    نوشته ها
    827
    تشکر
    3,709
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    11-09-1392 @ 10:03 قبل از ظهر

    پیش فرض

    سلام/ببین داداش دربی رو اگه خریدی یه جورایی میشه بگی مشتریه اول وآخرش خودتی چون خریدوفروشش کمه.هیوسانگ هم یکم قیمتش بالاس هم اینکه خیلی داغ میکنه اما گزینه خوبی میتونه باشه.اگه قیافه میخای و خیلی از موتور مراقبت میکنی وبهش میرسی مگلی میتونه یک گزینه خوب باشه برات.اما میرسیم به دایلیم که میشه بگی تقریبا خوشکله اما موتور خوبیه. بنظر من اول دایلیم دوم هیوسانگ سوم مگلی چهارمcbr 150وپنجم دربی

  4. تعداد 2 کاربر از محمد سوزوکی@ برای این پست تشکر کرده اند.


  5. #3

    موتور سوار

    نوشته ها
    11
    تشکر
    12
    Last Online
    20-02-1392 @ 10:39 بعد از ظهر

    پیش فرض

    دایلیم بهترین گزینه است (نظر شخصی)هیوسانگ هم خوبه ها ولی هم داغ میکنه هم قیمتش بالاس اگه رانندگیت بیشتر از 1 ساعت باشه گردن و کمرت هم درد میکنه موفق باشی
    ویرایش توسط reza11 : 03-02-1392 در ساعت 12:15 بعد از ظهر

  6. تعداد 2 کاربر از reza11 برای این پست تشکر کرده اند.


  7. #4

    کاربرفعال بخش گالری

    محل سکونت
    Pakdasht
    نوع موتور
    Apache 180 & honda cgr1250rr
    شغل و حرفه
    BUS driver
    نوشته ها
    1,859
    تشکر
    4,097
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    14-02-1402 @ 02:13 بعد از ظهر

    پیش فرض

    داداش شما که این همه صبر کردی یه مدتی دیگه هم صبر کن شاید قیمت ها اومد پایین

  8. تعداد 2 کاربر از معمار برای این پست تشکر کرده اند.


  9. #5

    موتور سوار

    محل سکونت
    تهران
    نوع موتور
    هیوسانگ 250
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    28-02-1392 @ 03:44 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط reza11 نمایش پست ها
    دایلیم بهترین گزینه است (نظر شخصی)هیوسانگ هم خوبه ها ولی هم داغ میکنه هم قیمتش بالاس اگه رانندگیت بیشتر از 1 ساعت باشه گردن و کمرت هم درد میکنه موفق باشی
    سلام به دوستان
    من هم به شدت این مشکل رو دارم
    حتی کلاهم رو هم عوض کردم و کلاه کربن گرفتم که نزدیک 500 گرم سبکتره ، یه کم که مسیر باز میشه و خلوته به حالت قائم روی موتور میشینم و ...
    ولی بازم آخرش هم گردن و هم کمرم به شدت درد میگیره، تازه خیلی ام خسته میشم و بعد موتور سواری انگار کوه کندم
    احساس کردم شاید ماله کهولته سنو این حرفاست یا شایدم به خاطره حجمه موتوره، شاید موتورهای 4 سیلندر یا حجم سی سی بالا باید بهتر باشن... نمیدونم
    ولی الان که رضا جان هم این موضوع رو مطرح کرد به ذهنم رسید طرحه موضوع بکنم و از دوستان ریس سوار حالا اعم از سنگین و سبک، هیو سانگ و غیره اگر نظری دارن محبت کنن یا پیشنهادی، راه حلی ...
    البته اگه وقت و کلاسشون اجازه داد (اینو گفتم که یه کم مجلس بی ریاتر بشه)
    مخلصیم

  10. کاربر زیر از ilya_parvaz برای این پست تشکر کرده است


  11. #6

    موتور سوار

    محل سکونت
    اصفهان
    نوع موتور
    جترو125/رپسول150/رپسول250/
    شغل و حرفه
    دیپلم برق-دانشجو ترم3
    نوشته ها
    827
    تشکر
    3,709
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    11-09-1392 @ 10:03 قبل از ظهر

    پیش فرض

    ببین داداش گلم کلا ریس سوار شدن روش هایی برای خودش داره.نوع نشستن روی موتور تو مسافت های مختلف فرق میکنه.همه میگن با مگلی یکم رانندگی کنی زودی خسه میشی وداغون میشی در صورتی که من از اصفهان سوار موتور شدم اول شیراز از موتور پیاده شدم نه خسه شدم نه کمر درد گرفتم ونه هیچ چیزه دیگه.من زیاد موتور سواری بلد نیسم ودوستان استاد من هستن اما در کل میخاسم بگم که این کمر دردا وگردن دردا وخستگیا بخاطر بد نشستن روی موتور هست وباید اینا رو هر ریس سواری یاد بگیره تا این مشکلاتو نداشته باشه.بنظر من هم کلاه زیاد تاثیر نداره چون کلاه های مختلفی رو تجربه کردم واسه رانندگی

  12. تعداد 2 کاربر از محمد سوزوکی@ برای این پست تشکر کرده اند.


  13. #7

    موتور سوار

    نوشته ها
    11
    تشکر
    12
    Last Online
    20-02-1392 @ 10:39 بعد از ظهر

    پیش فرض

    ببین محمد جان حرف شما درمورد بد نشستن درست است ولی همه تو هیوسانگ این مشکلو دارن حرفه ای مبتدی نداره
    ویرایش توسط reza11 : 03-02-1392 در ساعت 07:15 بعد از ظهر

  14. کاربر زیر از reza11 برای این پست تشکر کرده است


  15. #8

    موتور سوار

    محل سکونت
    تهران
    نوع موتور
    هیوسانگ 250
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    28-02-1392 @ 03:44 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد سوزوکی@ نمایش پست ها
    ببین داداش گلم کلا ریس سوار شدن روش هایی برای خودش داره.نوع نشستن روی موتور تو مسافت های مختلف فرق میکنه.همه میگن با مگلی یکم رانندگی کنی زودی خسه میشی وداغون میشی در صورتی که من از اصفهان سوار موتور شدم اول شیراز از موتور پیاده شدم نه خسه شدم نه کمر درد گرفتم ونه هیچ چیزه دیگه.من زیاد موتور سواری بلد نیسم ودوستان استاد من هستن اما در کل میخاسم بگم که این کمر دردا وگردن دردا وخستگیا بخاطر بد نشستن روی موتور هست وباید اینا رو هر ریس سواری یاد بگیره تا این مشکلاتو نداشته باشه.بنظر من هم کلاه زیاد تاثیر نداره چون کلاه های مختلفی رو تجربه کردم واسه رانندگی
    ممنون محمد جان که نظرت رو گفتی
    دوستان دیگر هم لطفا در بحث شرکت کنن

  16. کاربر زیر از ilya_parvaz برای این پست تشکر کرده است


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 11:11 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا