FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 14

موضوع: چند سوال در مورد روغن ترمز ، فیلرگیری و ...

  1. #1

    موتور سوار

    نوع موتور
    پیشرو پارس 250
    شغل و حرفه
    وب دیزاینر و وبسمتر
    نوشته ها
    357
    تشکر
    424
    علاقمند به موتورهای مسافرتی
    Last Online
    21-12-1399 @ 10:07 بعد از ظهر

    پیش فرض چند سوال در مورد روغن ترمز ، فیلرگیری و ...

    ویرایش
    ویرایش توسط saeid1346 : 13-11-1391 در ساعت 01:53 قبل از ظهر

  2. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    shahrood
    نوع موتور
    my Signature
    شغل و حرفه
    ...........
    نوشته ها
    1,031
    تشکر
    111
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    07-08-1395 @ 02:52 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeid1346 نمایش پست ها
    سلام دوستان چند سوال در مورد تعویض روغن ترمز ، فیلرگیری ، و انجین داشتمدرضمن این رو بگم که بنده بسیار مبتدی هستم و ممنون میشم اساتید گرامی راهنمایی کنند باتشکر1. این که بنده یه موتور طرح ویو 125 هرم دارم به تازگی اطلاع پیدا کردم که باید روغن ترمزش رو هر چند هزارتایی عوض کرد حالا میخواستم بپرسم چطوری باید عوضش کنم ؟ از اون جعبه جلوی روی فرمون !؟ چرا بعضی از موتور ها جعبه روغن ترمزشون متفاوته !؟البته این تفاوت رو بیشتر در جعبه روغن ترمز جلوی موتور دیدم تا ترمز های عقب !2. اب باطری رو چند وقت یک بار باید تعویض کرد !؟3. هواگیری ترمز ها چطور انجام میشه !؟ و چه تاثیری در ترمز ها داره !؟ فقط برای ترمز های دیسکی لازمه !؟4. یکی از دوستان در این پست " [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ] " ذکر کرده که (ممنون میشم پست رو یه نگاهی بندازید تا منظورم رو متوجه بشید) پس از 8-9 ماه کارکرد صداهای عجیب غریبی و بلند مثل شکستن از داخل انجینش میومد و پس از باز کردن انجین معلوم شد که هم بلبرینگ های شاتون خراب شده هم پیستون رفته به باد و هم سیلندر خط خطی شده !میخواستم بدونم چه عواملی باعث میشه صدای انجین تغییر پیدا کنه و چنین بلایی سرش بیاد ؟ معکوس های ناگهانی ؟--------------5. چطور بفهمم فیلر گیری که تعمیرکار انجام میده به درستی انجام میشه ؟ نشونه هاش چیه !؟ یکی از دوستان ذکر کرده بود که " فیلر سفت زد یارو واسم ، بعد یه ماه سوپاپ برید !!! " از کجا بفهمم فیلر سفته یا شل ؟6.برای نرم کردن کمک های موتور باید چه کاری انجام بدم !؟7.چند ساعت پیش میخواستم پیشرو پارس 250 رو روشن کنم به سختی روشن شد چندین بار استارت زدم و ... تا به زحمت روشن شد ممکنه مشکلش از باطریش باشه !؟ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر
    سلام جواب اونایی میدونمو میکمت1 اره اونی رو فرمونه مربوط به ترمز جلویه پیچاشو وا کن عوض کن و عقبلت اکه دیسکیه زیر فلاپا زیر زین دنبالش بکرد3 هوا اکه داشته باشه باید چند بار ترمزو فشار بدی که پر کنه ترمز دیسکی که روغن میخوره لازم داره5 تا جایی من میدونم اکه فیلر بد بزنه موتورت ریپ میزنه تاپ اسپیدشم کم میشه بهتره پیش یه تعمیرکاری ببری که چند نفر تعریفشو کردن6 روغنشو میشه عوض کرد که توصیه نمیشه یا جا تنظیم داره بعضیا تنظیم کنی7 خب ساسات باید بکیری هر موتوری به سختی روشن میشه چون هوا سرده ساسات بکیری با یه استارت روشن میشه اکه با ساساتم روشن نشد راحت موتور از یه جایی هوا میکشه داخل سیلندر یا از واشر کاربراتور یا واشری که بین اکزوزو سیلندره4 اینکه موتور سیلندر خش انداخته و اینا روغن موتورتو یا دیر عوض کردی یا جنس نامرغوب ریختی که مناسب نبودهیا فکر کردی سوار cb400 شدی
    ویرایش توسط stoncold : 13-09-1391 در ساعت 06:32 بعد از ظهر

  3. تعداد 3 کاربر از stoncold برای این پست تشکر کرده اند.


  4. #3

    موتور سوار

    نوع موتور
    پیشرو پارس 250
    شغل و حرفه
    وب دیزاینر و وبسمتر
    نوشته ها
    357
    تشکر
    424
    علاقمند به موتورهای مسافرتی
    Last Online
    21-12-1399 @ 10:07 بعد از ظهر

    پیش فرض

    تشکر بابت پاسخ دوستان اگر میشه در موارد دیگه نظرشون رو بیان کنن ممنون میشم

  5. #4

    موتور سوار

    محل سکونت
    مشهد
    نوع موتور
    pishro pars 200 , kawasaki zzr 400,yamaha fzr 400
    شغل و حرفه
    برنامه نویس
    نوشته ها
    1,059
    تشکر
    3,610
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    24-09-1401 @ 12:11 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeid1346 نمایش پست ها
    7.چند ساعت پیش میخواستم پیشرو پارس 250 رو روشن کنم به سختی روشن شد چندین بار استارت زدم و ... تا به زحمت روشن شد ممکنه مشکلش از باطریش باشه !؟
    دادا استارت خوب می خورد؟؟؟ ساساتشو کشیده بودی؟؟
    اینستاگرام موتور سنگین مشهد :instagram/mashhadbikes1

  6. کاربر زیر از monazzah برای این پست تشکر کرده است


  7. #5

    موتور سوار

    محل سکونت
    shahrood
    نوع موتور
    my Signature
    شغل و حرفه
    ...........
    نوشته ها
    1,031
    تشکر
    111
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    07-08-1395 @ 02:52 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط monazzah نمایش پست ها
    دادا استارت خوب می خورد؟؟؟ ساساتشو کشیده بودی؟؟
    به سختی روشن بشه اکه موتور تو استارت خوردن کم جون باشه و مرده استارت بخوره عیب از باطریهاقا معلومه عیب از باطری باشه دیکه بی حالو کم جون استارت میخوره زور میزنه

  8. تعداد 2 کاربر از stoncold برای این پست تشکر کرده اند.


  9. #6

    موتور سوار

    نوع موتور
    پیشرو پارس 250
    شغل و حرفه
    وب دیزاینر و وبسمتر
    نوشته ها
    357
    تشکر
    424
    علاقمند به موتورهای مسافرتی
    Last Online
    21-12-1399 @ 10:07 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلام تشکر بابت پاسخ بله ساساتو که کشیدم مشکل حل شد ! میخواستم بدونم چرا انقدر سخت استارت میخورد !

  10. کاربر زیر از saeid1346 برای این پست تشکر کرده است


  11. #7

    موتور سوار

    محل سکونت
    مشهد
    نوع موتور
    pishro pars 200 , kawasaki zzr 400,yamaha fzr 400
    شغل و حرفه
    برنامه نویس
    نوشته ها
    1,059
    تشکر
    3,610
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    24-09-1401 @ 12:11 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeid1346 نمایش پست ها
    سلام تشکر بابت پاسخ بله ساساتو که کشیدم مشکل حل شد ! میخواستم بدونم چرا انقدر سخت استارت میخورد !
    دادا طبیعیه موتور چند روز خواب بوده هوا سرده روغن سفت شده
    اینستاگرام موتور سنگین مشهد :instagram/mashhadbikes1

  12. #8

    موتور سوار

    محل سکونت
    همدان
    نوع موتور
    فلات و نیو اپاچی
    شغل و حرفه
    لیسانس برق...دنبال کار :)
    نوشته ها
    430
    تشکر
    1,228
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    10-03-1395 @ 12:35 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلام دوست من.یه پیشنهاد اصلا به ترمزات دست نزن که دردسره.من دست زدم 150 واسم آب خورد.اگه دو نوع روغن ترمز مختلف وارد سیلندر و پیستون ترمزت بشه از کار میفته.و دیگه هر چی میزنی ترمزت پر نمیشه.هواگیری هم یه پیچه کوچیکه کنار پیستون پایینه هر چند بار که پدال بزنی باید پدالوو نگه داری اون پیچ رو واکنی تا روغن با فشاره هوایی که تو شلنگ محبوس بوده خالی شه.این عملو چند بار انجام میدی تا کل هوای داخل شلنگ خالی شه.ولی اکیدا توصیه میکنم دست به ترمزات نزن. کمک وسطتو بیاری بالاتر نرم میشه.
    ​عاشق صدای وحشیه کراس دو زمانه ام ........


  13. کاربر زیر از عابدی برای این پست تشکر کرده است


  14. #9

    موتور سوار

    نوع موتور
    پیشرو پارس 250
    شغل و حرفه
    وب دیزاینر و وبسمتر
    نوشته ها
    357
    تشکر
    424
    علاقمند به موتورهای مسافرتی
    Last Online
    21-12-1399 @ 10:07 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلام هر چی سعی کردم پیچ های جعبه روغن ترمز جلو به هیچ وجه باز نشد چیکارش کنم !؟

  15. کاربر زیر از saeid1346 برای این پست تشکر کرده است


  16. #10

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    تهران-غرب
    نوع موتور
    megelli 250r & hyosung 250gtr for ninja 250r
    شغل و حرفه
    مکانیک هیوندای-دانشجوی مهندسی مکانیک
    نوشته ها
    4,096
    تشکر
    2,087
    Last Online
    23-12-1398 @ 01:33 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeid1346 نمایش پست ها
    سلام هر چی سعی کردم پیچ های جعبه روغن ترمز جلو به هیچ وجه باز نشد چیکارش کنم !؟
    با اسپری روان کننده یا کمی روغن ترمز رو پیچا به راحتی باز میشه.
    همیشه کلاه بزارید حتی موقع قرار با طرف.....

  17. تعداد 2 کاربر از K.I.A برای این پست تشکر کرده اند.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 10:08 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا