FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

موضوع: honda CB 1100 Review 2013

  1. #1

    موتور سوار

    نوشته ها
    2,020
    تشکر
    1,933
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    28-12-1397 @ 06:28 بعد از ظهر

    پیش فرض honda CB 1100 Review 2013

    موتور باطرح قدیم دوباره شروع به تولید کرد
    cb1000 برای سال 2013 دوباره به چرخه تولید باز میگردد
    به گفته آقای Mitsuyoshi Kohama، طراح ارشد، CB1100 ما میخواهیم :
    سبک های برهنه و کلاسیک هوندا با عملکرد کاملا مدرن و جذاب را در هم بیامیزم، کاملأ پیچیده ساخته شده است چهار سیلندر CB1100 حضور دارد، و شخصیت خاص خود را دارد.
    هوندا CB1100 مخلوط اصالت با یک حس بی انتها طراحی، و شخصیت قابل توجهی است. این نشان دهنده یک ترکیب بطور عالی یا ظریف یا ریز متوازن عملکرد، ظرفیت، توانایی و سازگاری گسترده ای است.
    در ادامه گفت:پدیده هوندا، خطوط تمیز CB1100 ظرافت پژواک از گذشته است.چراغ جلو گرد بزرگ، مخزن سوخت تنوری (با افتخار نیرو گرفته با بال هوندا جزئیات) و نقره ای رنگ sidepanels اضافه کردن سبک و ماده، در حالی که آشنا صفحة آنالوگ، صندلی باریک، سمت، جاروب و جلوی 4-2-1 لوله اگزوز کروم و mudguards عقب را فراهم نکات تکمیلی، به آرامی تکان دهنده خاطرات چگونه موتور سیکلت استفاده می شود به نگاه، و از همه مهمتر، احساس می کنم.

    موتور:


    نوع خطی چهار سیلندر، هوا و روغن سرد DOHC


    جابجایی 1140cc


    نسبت تراکم 9.5:1


    حداکثر قدرت خروجی 66kW / 7500 دور در دقیقه (95/1/EC)


    حداکثر گشتاور 93Nm / 5000 دور در دقیقه (95/1/EC)


    تنظیم دور 1100 + / -100


    ظرفیت روغن 4.9L

    سیستم سوخت:


    Carburation PGM-FI تزریق سوخت الکترونیکی


    دریچه گاز با مته سوراخ کردن 32mm


    ظرفیت مخزن سوخت 14.6L (از جمله 3.5L رزرو)


    مصرف سوخت 25.1km / L (70.9mpg) (WMTC)

    پیشرانه:


    کلاچ چند صفحه کلاچ مرطوب


    انتقال نوع 5 سرعت


    نسبت دنده انتقال
    3،166 (38/12)
    2،062 (33/16)
    1،545 (34/22)
    1،250 (25/20)
    (30/29)

    وزن موتور : 248kg




    تعلیق:


    نوع جلو: 41mm معمولی چنگال


    PR
    PP
    HGA
    عقب: preload بهار قابل تنظیم،
    شوک دوقلو


    چرخ ها:


    نوع جلو: آلومینیوم
    عقب: آلومینیوم


    حاشیه حجم جلو: 18M/CxMT2.50
    عقب: 18M/CxMT4.00


    جبهه حجم تایر: 110/80-18
    عقب: 140/70-18






    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]


    - - - Updated - - -

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]


    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]


    - - - Updated - - -

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    پیج مارو در اینیستا گرام دنبال کنید
    instagram: ir.motor


  2. تعداد 8 کاربر از amir.cdi برای این پست تشکر کرده اند.


  3. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    اراک
    نوع موتور
    hyosunggt249n
    شغل و حرفه
    مهندسی برق - مربی والیبال
    نوشته ها
    638
    تشکر
    1,570
    Last Online
    19-05-1402 @ 08:06 قبل از ظهر

    پیش فرض

    هوندا خواسته با این مدل اصالت خودشو حفظ بکنه
    ویرایش توسط mohsen46 : 17-07-1391 در ساعت 02:40 قبل از ظهر

  4. تعداد 2 کاربر از mohsen46 برای این پست تشکر کرده اند.


  5. #3

    موتور سوار

    محل سکونت
    قــــــم
    نوشته ها
    705
    تشکر
    149
    Last Online
    11-03-1397 @ 07:11 بعد از ظهر

    پیش فرض

    خیلی قشنگه
    ترکیب ظاهر سالهای گذشته با تکنولوژی روز
    زیباست خدایشش
    از الان میشه پیش بینی کرد این موتور خیلی سریع جا میفته و زیاد ازش خواهیم دید و شنید

  6. کاربر زیر از hosseinpalang برای این پست تشکر کرده است


  7. #4

    موتور سوار

    محل سکونت
    قم
    نوع موتور
    pulse 200 dts-i
    شغل و حرفه
    محصل
    نوشته ها
    107
    تشکر
    284
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    24-01-1392 @ 03:19 بعد از ظهر

    پیش فرض

    وای اگه توایران بیاد.....
    عشق موتورسنگینم.......دعاکنید یکیشابخرم......

  8. کاربر زیر از mehdi ghasemi برای این پست تشکر کرده است


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 06:26 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا