
|
|
|
سلام به همه چند وقتی خودم پی گیر این موضوع بودم که صفحه کیلومتر های انالوگ که دیگه قدیمی و دموده شدن رو با صفحه کیلومتر های جدید و دیجیتال عوض کنم ولی خب کار بسیار سختی هستش
با صحبتی که با کاظم عزیز که فنی کار هستن انجام دادن گفت صفحه کیلومتر باید واسه کاربرات باشه نه انژکتور دوستان اگه نظر راجع به این موضوع دارن بگن که با کمک هم این کارو انجام بدیم
ویرایش توسط کوروش : 29-01-1391 در ساعت 08:51 بعد از ظهر
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
کاظم جان درست گفته ..... الان کیلومتر ها ی دیجیتالی زیادی تو بازار پیدا میشه که باسه کاربراتور هست و هیچ مشکلی هم نداره نصب اش فقط باید پایه اش و بدی جوشکار می زون کنه ...
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
جدای از بحث فنی ولی از نظر بنده انالوگ بیشتر باهش جال میکنم.
گرچه دیجیتال دقیق تره.
و اینکه توی دیجیتال وقتی داری شتاب میزنی دونه دونه یکی یکی نمیره بالا بسته به شتاب موتور 20 تا 20 میره بالا یکم اونور تر یا یکم اینور تر ! :دی
بحث نصبش که اینجا نمیشه کامل توضیح داد چون نوع موتور و صفحه کیلومتر معلوم نیس
برا سیم کشی :
نور بشت امبر میخواد حالا یا با چراغ کوچیک یا نور بالا بایین
راهنما اگه یه چراغ باشه چه بهتر اگه چب و راست داشته باشه که طرفین راهنماها
دور موتور به کویل وصل میشه < عین مگلی / این موتور هندیا و و و >
کیلومتر هم بایس یه سنسور هال که دوچرخه فروشی ها دارن میگیری میبندی رو 2 شاخ کمک اگه موتور بره ای بود بهتر اگه نه سنسورو میبری سمت توبی وصل میکنی
اگه امبر اب داشت مقدار اهم تحریکشو اندازه میگیری یه سنسور معادل اون میداری تو مسیر سیستم گردش اب یا روغن
اگه امبر بنزین خواستی که داستانش کمی فرق میکنه و باکت باید شناور داشته باشه اگه داشت واسه مچ شدنش بتانسیومتر میذاری تو مسیر
به همین ترتیب ...
کاری تداره که
$$$ باشه همه کار میشه کرد
---------- Post added at 12:57 AM ---------- Previous post was at 12:51 AM ----------
دیجیتال و انژکتور فرقش اینه که موتوری مثل هیو واسه دور موتور از ecu دیتا میاد نه جریان منفی قطع و وصل مثل این هندیا
و چیزای اینجوریش فرق میکنه
حتی میتونی از این امبر اسبرت ها که برا ماشینه و اضافی رو ستون و داشبورد نصب میشن استفاده کنی همه چی هم تو کارتنش هست < سوکت . ... بیچ ... خار .. فشنگی اب >
هرگز واسه مصیبت وارد نشده زانوی غم بغل نگیر .
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
نه باب کیلومتر دیجیتال که کالیبره کردن نداره عزیز من همون سیم کیلومتر و بزنی با دقت 2-3 کیلومتر میزنه سرعت و .........
ولی خداییش چه توضیح کاملی داد کاظم ....
این سنسور ها که یا مادون قرمز اند یا Capative سنسور هستن بازم باید کالیبره بشن ....
اون آمپر ماشین ها هم خیلی سنگینه ... من یکیش و دیدم فلزی بود خیلی سنگین بود ولی فیبر کربن هاش سبک و خوشگله ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)