|
|
|
با سلام.
امروز بعد یه مدت رفتم تو موتور !
اول ماجرا کاربرات وا کردم یه حالی بش دادم .
دوم عقب میکوبید وا کردم بستم درست شد ولی نفهمیدم اون ساچمهای توشو چطور در میارن (توپیشو )
مشکلات فعلی جلو به نمه میزنه خیلی کم وا میکنم ببینم چشه .
چراغ عقب وقتی چراغ روشن میکنی عقب روشن نمیشه .امروز دقت نکرده بودم ،موتوری 3-4 تا دیدم اونا هم روشن نبود،کلا نباید روشن باشه .
راهنما عقب جفتش شکسته بود که 1 تومن مارو تو خرج انداخت :دی .بعد اینکه زین بستم یادم اومد چراغ عقبو سیمشو ببینم چی به چیه دیگه تنبلیم اودم .
بعد زنجیر میزون کردم .
کیلومتر سرعت نمیدانخت که حسش نبود کمک جلو وا کنم .
و آما :دی اصل ماجرا
خیلی علاقه دارم فیلر گیری کنم بلد نیستم و (تو این هفته شابید صفحشو وا کردم دوباره ببندم شاید بگیرم :دی )
میگن کاری نداره ولی کلا من اصولشو نمیدونم
دوست عزیز
در ایجاد کردن موضوعات بیشتر دقت کنید
توضیحاتتون خیلی ناقص و دقیقا قابل فهم نیست، اشاره ای نشده در مورد چه نوع موتوری صحبت می کنید، و یا دقیقا چه کاری انجام دادید و چه کاری می خواهید انجام بدید
راهنمای عقب 1 تومن خرج برداشت ؟ منظورتون هزار تومنه یا یک میلیون تومن
در مورد فیلرگیری قبلا در موضوعات دیگه توضیح داده شد.
به علت مشکلاتی که گفتم موضوع بسته می شود.
هزاران فرزند به دنیا نیامده ی این سرزمین آزادی شان را از بازوان و اندیشه ما می خواهند، پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند، و آنان خواهند آموخت آزادی شان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند. «نادر شاه افشار»
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)