FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 10 از 14

موضوع: 20 آبانماه مسابقه دریفت بوستان ولایت

Threaded View

  1. #1

    همکار سابق

    محل سکونت
    تهران صادقیه
    نوع موتور
    خواب زمستانی
    شغل و حرفه
    دانشجو الکترونیک ، فروشنده لوازم موتور سبک و سنگین
    نوشته ها
    812
    تشکر
    927
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    15-08-1392 @ 06:59 بعد از ظهر

    Exclamation 20 آبانماه مسابقه دریفت بوستان ولایت

    جمعه بیستم آبانماه طبق اعلام قبلی باند پیر فرودگاه قلعه مرغی (بوستان ولایت درب شماره 2) دیگر بار میزبان یک مسابقه خودریی شد ٰ قبل از حضور ماشین ها موتور ها خودنمایی هایی کردند گزارش خودرو در ادامه...
    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ] [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ][فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]









    به گزارش CarXR.com :
    بیستم آبانماه طبق اعلام قبلی باند پیر فرودگاه قلعه مرغی (بوستان ولایت درب شماره 2) دیگر بار میزبان یک مسابقه خودریی شد.این بار خبری از درگ نبود و مسابقه دریفت در انتظار بیش از 500 تماشاگران بود.به دلیل محسور شدن بخش زیادی از پیست ایمنی از مسابقات گذشته بهتر بود.در روزپنجشنبه ودر دور تمرینی حدود 15 خودرو حاظر بودند که از جمع این خودروها 6 نفر یا به عبارتی شش خودرو امتیازو صلاحیت لازم را برای شرکت در مسابقه بهدستآوردند.ازمیان 15 خودروی حاظر در دور تمرینی روز پنجشنبه دوج شارژراس آر تی 8 نمایشی جالب توجه داشت اما به دلیل مشکلات تردد نتوانست روز جمعه در پیست حاظرشود. به هرحال راس ساعت 10 مسابقه با ورود شایان کهن دل نژاد به پیست آغاز شد.در دور اول اونمایش خوبی داشت و در دونات بسیار تکنیکی عمل کرد اما در یوترن خودروی او کمی از حالت دریفت خارج شد. رضا فهیم کیخسروی با نیسان اسکای لاینش در دور اول و دوم خوب ظاهر شد.یکی از فاکتورهای یک دریفت خوب دود لاستیکهاست که در این مهم خسروی از دیگران برتر بود.البته اودر حرکت اس با یکی از پایلونها برخوردکرد ودر ورود به یوترن وسط (بخش مارپیچ) کمی ترمزش را بیش از حد فشورد اما کارش آنقدر خوب بود که به مقام دوم دست پیدا کند هر چند به نظر میرسید نیسانش کمی نیاز به تنظیم دارد.نوبت به حمید کمالی رسید.او با ب ام و ای46 بسیار مصلت کار کرد ولی هم در دور اول و هم در دور دوم بخشی از مسیر را اشتباه طی کرد. حرکت کمالی در بخش اس شکل جالب بود چرا که او فاصله خودرو با پایلون را به خوبی حفظ میکرد و در یک خط می راند.عباس شیرمحمدلو از تهران با ب ام وای46 مشکی رنگ آماده بود تا رقابت بین ب ام وها را به اوج برساند.شیرمحمدلو با کسب مقام نخست این مسابقه برای دیگر مدعیان خط و نشانی سخت کشید. فاصله او در بخش یوترن کمی باپایلون زیاد شد. در قسمت اس شکل او یک دریفت تمام عیار را به نمایش گذاشت و در خط پایان آنقدر اشپرن زد تا دود تمام فضارا پوشاند.تریومف شایان کهن دل نژادکه او هم از شیراز آمده بود در حقیقت گرگی بود در لباس میش. در سینه تریومف او که ویل بیسی کوتاه داشت یک موتور وی8 تویوتا جاخوش کرده بود.در زمانی که او در مسیر حرکت می کرد بیش از هر چیز صدای رعب آور موتورش جلب توجه میکرد.کهن دل نژاد یک رده پایین تر از همشهریش ایستاد ومقام سوم را کسب کرد.ای30مشکی رنگ شماره 5 خودرویی بود که رضا خندان آن را میراند. خندان در طول مسیر چند خطا داشت و در آخر هم اشپرنهای اوباعث شد لاستیک عقب سمت چپش کاملا از بین برود هرچند این لاستیک در بخش دونات آسیب دیده بود.در انتهای مسابقه شروین یگانه از قهرمانان کلاس 1600 ریس سعی کرد با 206 ریسش هنرنمایی کند که به دلیل دیفرانسیل جلو بودن206 در دریفت موفق نشد. البته این کار یگانه به منظور تفریح انجام شد.او با راکفور زدن همه را به وجدآورد.در این مسابقه موتورسواران نیز با اجرای حرکات نمایشی سنگ تمام گذاشتند،بخصوص تریال سواران که مدام از بدنه دو پیکان اسقاطی بخت برگشته بالا و پایین میرفتند.در پایان از زحمات تیم برگزاری و مخصوصا داوران عزیز این مسابقه آقایان رامین وطن دوست ومهرداد همتیان تشکر می کنیم.



    1- عباس شیر محمد لو 82 امتیاز

    2- رضا فهیم کی خسروی 71 امتیاز
    3- شایان کهن دلنژاد 59 امتیاز


    20 آبانماه مسابقه دریفت بوستان ولایت تصاویر پیوست شده
    • نوع فایل: jpg 13212491628.jpg (39.9 کیلو بایت)

      این فایل 58 بار دانلود شده است .

    ویرایش توسط Masoud : 23-08-1390 در ساعت 09:57 قبل از ظهر

  2. تعداد 14 کاربر از Masoud برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 10:28 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا