
|
|
|
سلام
اوایل که موتور رو خریده بودم مرتب فیوزش میسوخت تا اینکه یه سره کردم و دیگه مشکل حل شد
میدونم کار خوبی نیست ولی احتمال میدادم فیوزش ضعیفه چون بعد از 10 سال کار به مشکل نخورد تا امروز!
موتور راحت با یه هندل روشن میشه ولی بوق و چراغا کلا تعطیل!!!
باک و زین رو باز کردم کل مسیر سیم پیچی رو نگاه کردم
دیدم یکی از سیم های قرمز داخل کله چراغ سوخته و مشخصه آمپر زیادی کشیده
حالا یه بازبینی مختصر کردم راهنمایی کنید مشکل از کجاس
سوئیچ 4 تا سیم داره درسته؟ سبز قرمز سیاه و ( مشکی سفید)
سبز که بدنه اس
مشکی سفید از ترانزیستور اومده
احتمال میدم وقتی سوئیچ باز میشه باید سیم های مشکی سفید و سیاه رو باهم اتصال بده ولی نمیده! چون با اهم متر گرفتم دیدم اتصال برقرار نیست
الان من نمیدونم سیم قرمز و سیاه کلا واسه چیه چرا 2 تا خروجی داره و نقش سبز بدنه چیه؟
راستی این اواخر باطری که نو خریده بودم اذیت میکرد . چراغا با باطری کم نور بود ولی وقتی باطری رو قطع میکردم پرنور میشد ( با گاز دادن بیشتر میشد)
الان چیزایی که احتمال میدم خرابه ترانزیستور شارژر و سوئیچه
نظر شما چیه ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)