FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 12

موضوع: بررسی موتور تریل فلات و دلتا 250cc

  1. #1

    موتور سوار

    نوع موتور
    delta 250
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    Last Online
    21-08-1394 @ 08:17 بعد از ظهر

    پیش فرض بررسی موتور تریل فلات و دلتا 250cc

    سلام به اساتید موتور سوار خدا قوت!
    این تاپیک به بررسی یا تفاوت دو موتور تریل فلات و دلتا صورت میگیره
    خواهشمند است هرکی در این ضمینه اطلاعاتی داره یا برای بهتر شدن آن نظری داره دریغ نکنه

    این عکس موتور دلتا که خودم تغییرش دادم
    بررسی موتور تریل فلات و دلتا 250cc تصاویر پیوست شده
    • نوع فایل: jpg 28082012479.jpg (353.7 کیلو بایت)

      این فایل 483 بار دانلود شده است .


  2. تعداد 2 کاربر از nima99 برای این پست تشکر کرده اند.


  3. #2

    موتور سوار

    محل سکونت
    مشهد
    نوع موتور
    سی جی125...دلتا250...روان 200...؟
    نوشته ها
    188
    تشکر
    253
    علاقمند به موتورهای تریال
    Last Online
    09-02-1394 @ 08:39 بعد از ظهر

    پیش فرض

    چراغ جلوش رو چکار کردی؟ اگزوزشم که دستکاری کردی! من داشتم مال من کمک جلوش معکوس بود دوتا اگزوز هم داشت. کیفیت قطعاتش خیلی پایین بود با این که صفر خریده بودم اما خرج داشت همش. فروختمش. اما از لحاظ قدرت و شتاب واقعا از فلات سر بود به سه دلیل:
    1-وجود دو اگزوز و باز بودن نفس موتور
    2-وجود کاربرات شتاب دهنده
    3-سبک بودن موتور نسبت به فلات

    اما ضعفاش:
    1: ضعیف بودن بدنه
    2-فوق العاده سبک بودن کله موتور که در شیب های سربالایی خودشو ب شدت نشون میده
    3-عدم وجود رادیات و داغ کردن موتور بیش از حد
    4-پایین بودن کیفیت قطعاتی مثل چراغ های جلو عقب، راهنما ،سیم کشی موتور، استارت، فلاپ های پلاستیکی و باک پلاستیکی از جنس پلاستیک فوق العاده نامرغوب
    5-لرزش خیلی زیاد
    6-کم بودن حجم باک حدود 7ونیم لیتر

    اما از لحاظ ارتفاع به نظرم از فلات و روان بلندتره گرچه میشه کمک عقبشو پایین آورد
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم

  4. تعداد 3 کاربر از mata برای این پست تشکر کرده اند.


  5. #3

    موتور سوار

    نوع موتور
    delta 250
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    Last Online
    21-08-1394 @ 08:17 بعد از ظهر

    پیش فرض

    برادر حرفت درسته اما من طوری آب بندی کردم خیلی نرم و پرشتابه .لرزش داره اما اگزوز رو عوض کردم خیلی خیلی کم شده صدای جذابی داره. کیفیت قطعات پایینه ولی عوض کنی خیلی سرتر از فلاته .جاهایی که فلات نمیکشه بره این موتور میره .ظاهرشم هم شبیه ktm
    برای پریدن در ارتفاع کم هم کمک عقبش خیلی خوبه

    - - - Updated - - -

    روشی هست که بشه صدای اگزوز رو مثل موتورهای دو زمانه کرد

  6. تعداد 2 کاربر از nima99 برای این پست تشکر کرده اند.


  7. #4

    موتور سوار

    شغل و حرفه
    تیونینگ. تعمیرات.سرویس.نصب انواع اگزوز 180cc تا 1000cc
    نوشته ها
    1,285
    تشکر
    3,891
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    02-03-1394 @ 01:10 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط nima99 نمایش پست ها
    برادر حرفت درسته اما من طوری آب بندی کردم خیلی نرم و پرشتابه .لرزش داره اما اگزوز رو عوض کردم خیلی خیلی کم شده صدای جذابی داره. کیفیت قطعات پایینه ولی عوض کنی خیلی سرتر از فلاته .جاهایی که فلات نمیکشه بره این موتور میره .ظاهرشم هم شبیه ktm
    برای پریدن در ارتفاع کم هم کمک عقبش خیلی خوبه

    - - - Updated - - -

    روشی هست که بشه صدای اگزوز رو مثل موتورهای دو زمانه کرد
    اصلا یه همین چیزی امکان نداره که موتور موتور چهار زمانه صدا دوزمانه....

    بهترین اگزوزی که گزاشتی رو موتور هست هم شتابش بهتر شده هم صداش شبیه سی ار اف 250 شده...پر بلند و شلاقی...
    به نوش به سلامتيت . بكش به عشقت . به ناز به معرفتت . به سوز به سرنوشتت . بزن دست تا دنيا هست . بكن...

  8. تعداد 3 کاربر از جانسون برای این پست تشکر کرده اند.


  9. #5

    موتور سوار

    نوع موتور
    delta 250
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    Last Online
    21-08-1394 @ 08:17 بعد از ظهر

    پیش فرض

    آره وقتی تو خیابون یکمی زمین نمناکه یه نیش گاز میدی زمینو میکنه

    - - - Updated - - -

    سوال دیگه اینه میشه منبع گذاشت از گلو اگزوز

  10. کاربر زیر از nima99 برای این پست تشکر کرده است


  11. #6

    موتور سوار

    شغل و حرفه
    تیونینگ. تعمیرات.سرویس.نصب انواع اگزوز 180cc تا 1000cc
    نوشته ها
    1,285
    تشکر
    3,891
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    02-03-1394 @ 01:10 بعد از ظهر

    پیش فرض

    یعنی چی منبع گزاشت؟؟؟

    اگه منظروت هدرز دوزمانس که یه منبع داره برا جمع شدن روغن برا 4 زمانه بزاری چیکار کنه؟؟؟ اگه هم بشه بزاری فقط صدارو کمتر میکنه... نفس موتورت هم میگیره...
    به نوش به سلامتيت . بكش به عشقت . به ناز به معرفتت . به سوز به سرنوشتت . بزن دست تا دنيا هست . بكن...

  12. کاربر زیر از جانسون برای این پست تشکر کرده است


  13. #7

    موتور سوار

    نوع موتور
    delta 250
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    Last Online
    21-08-1394 @ 08:17 بعد از ظهر

    پیش فرض

    میشه گذاشت ؟ مشکلی برا قفل کردن موتور پیش نمیاد

    - - - Updated - - -

    یعنی راه گلو بازتر نمیشه

  14. کاربر زیر از nima99 برای این پست تشکر کرده است


  15. #8

    موتور سوار

    نوع موتور
    delta 250
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    Last Online
    21-08-1394 @ 08:17 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلامی دوباره به اساتید
    سوالم اینه اگه گلو اگزوز موتوزم رو بزرگ کنم چه اتفاقی میفته

  16. کاربر زیر از nima99 برای این پست تشکر کرده است


  17. #9

    موتور سوار

    نوع موتور
    delta 250
    نوشته ها
    34
    تشکر
    15
    Last Online
    21-08-1394 @ 08:17 بعد از ظهر

    پیش فرض

    چرا کسی جواب نمیده

  18. کاربر زیر از nima99 برای این پست تشکر کرده است


  19. #10

    موتور سوار

    محل سکونت
    مشهد_تربت حیدریه
    نوع موتور
    فلات 250
    شغل و حرفه
    دانشجوی کارشناسی ارشد معماری
    نوشته ها
    6
    تشکر
    3
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    29-07-1394 @ 04:20 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلام من فلات 250 دارم ازش راضی هستم . اخر هفته که بیرون میریم از موتورهای دوستام که اکثرا خارجی هستن کم نمیاره.واقعا نسبت به پولی که دادم ازش راضی هستم.یک کم زنجیرش اذیت میکرد که اونم عوض کردم و 520 روش گذاشتم

  20. تعداد 3 کاربر از mehdi.mansouri.n برای این پست تشکر کرده اند.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

http:persianmotor.net-9498-250cc.html

بررسی موتور دلتا 250

موتوردلتا 250

علت داغ کردن موتورتریل دلتا

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 06:41 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا