FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوع: معرفی Kawasaki KX-F 2014

  1. #1

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    نوشته ها
    4,341
    تشکر
    3,499
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    11-09-1400 @ 01:23 قبل از ظهر

    پیش فرض معرفی Kawasaki KX-F 2014

    موتور های کاوازاکی از قابلیت های بالائی برخوردارند. مدلهای 2 زمانه با نام KX و 4زمانه با نام KX-F ورد نامگذاری میشوند.



    اخیرا شاهد همکاری تنگاتنگ کاوازاکی و کلوپ MONSTER هستیم.
    استحکام و دوام بالای این موتور ها باعث شده که از طرف موتور سواران مورد توجه قرار بگیرند.



    جدیدا کاوازاکی مدل 2014 خود رو رونمائی کرده:


































    اگه خوشتون اومد تشکر یادتون نره
    ...two stroke


  2. تعداد 11 کاربر از ali_r برای این پست تشکر کرده اند.


  3. #2

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    سبزوار
    نوع موتور
    یادش به خیر
    شغل و حرفه
    حنما بیا پیج اینستام Mr.Aryaie
    نوشته ها
    3,173
    تشکر
    4,941
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    14-08-1402 @ 01:28 بعد از ظهر

    پیش فرض


    در این تصویر به جز دکمه قطع کن ( خاموش کردن ) یه کلید دیگه هم دیده میشه

    دوستان در این مورد اطلاعی ندارند ؟

    - - - Updated - - -

    در لینک زیر اطلاعات مربوط به دکمه کنترل رو نوشته ولی چیز زیادی ازش نفهمیدم :

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    روابط خوب مانند عقربه های ساعت هستند آنها فقط گاهی اوقات همدیگر را ملاقات میکنند اما همیشه باهم هستند . . .

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]


  4. #3

    نویسنده برتر

    محل سکونت
    Mini Hell
    نوشته ها
    406
    تشکر
    3,111
    علاقمند به موتورهای خیابانی
    Last Online
    07-09-1395 @ 12:36 بعد از ظهر

    پیش فرض

    والا من چیزی زیاد ازش نفهمیدم! یکمی تخصصیه!

    این لانچ کنترله وقتی که فعالش کنید گشتاور و جرقه رو فکر کنم تو دنده های 1 و 2 محدود میکنه تا کنترل بهتری داشته باشید و نیروی

    اضافه رو مهار میکنه چیزی شبیه به ESC یا لانچ کنترل فراری (458,599 و..) و..

    هم توی پیچ هم توی خط شروع چرخ هرزگردی کمتری داشته باشه دیگه کارتون رو راحت میکنه تا اینکه بخواین گاز و کلاچ رو شل و سفت کنین و..

    مخصوصا اینکه زمین گلش خشک شده باشه و یا بارون بزنه! کراس سوار ها بهتر میدونن دیگه

    این سیستم قبلا رو kx450f بوده امسال اومده رو 250
    نیستم

  5. تعداد 3 کاربر از Classified برای این پست تشکر کرده اند.


  6. #4

    کاربر فعال تهران - عضو ویژه

    محل سکونت
    تهران
    نوع موتور
    Hyosung GT250R &2 ravan200& crf250/2007
    نوشته ها
    326
    تشکر
    929
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    10-11-1399 @ 10:44 بعد از ظهر

    پیش فرض

    من فکر میکنم این دکمه نیست بلکه چراغ که خطاهای سیستم موتور و انژکتورو نشونمیده با باز شدن سوییچ روشن و خاموش میشه و درصورت نقص فنی با شمردن تعداد چشمک های ممتد و بافاصله میشه عیب یابی کرد
    دارم تمرین میکنم

  7. #5

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    سبزوار
    نوع موتور
    یادش به خیر
    شغل و حرفه
    حنما بیا پیج اینستام Mr.Aryaie
    نوشته ها
    3,173
    تشکر
    4,941
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    14-08-1402 @ 01:28 بعد از ظهر

    پیش فرض حالت کنترل راه اندازی ( Launch Control Mode )

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]



    اطلاعات کاملش رو در این لینک پیدا کردم :

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    KX450F


    چیزی که من فهمیدم

    با توجه به مطالب عباس جان این سیستم کنترل در واقع به کنترل بهتر موتوردر دنده های 1 و 2 علی الخصوص موقع استارت در پیست مسابقه منتهی میشه که با شتاب گرفتن و رسیدن به دنده سوم این حالت منتفی و قدرت اصلی موتور وارد میدان میشه


    در زمان استارت اولیه و زمان عبور از پیچ هر چه هرزگردی یا به اصطلاح تیکاف چرخ عقب بیشتر باشه کنترل سخت تر میشه

    این سیستم از هرزگردی چرخ عقب در دنده 1 و 2 جلوگیری و باعث افزایش قدرت کنترل راکب میشه


    در نبود این سیستم راکب باید با مهارت بسیار بالا و تنظیم نگه داشتن میزان گاز و کلاج این عمل رو انجام بده


    این چیزی بود که من فهمیدم


    و چه سیستم کار آمدی هست
    ویرایش توسط 02109002 : 21-06-1392 در ساعت 04:13 بعد از ظهر
    روابط خوب مانند عقربه های ساعت هستند آنها فقط گاهی اوقات همدیگر را ملاقات میکنند اما همیشه باهم هستند . . .

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]

    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]


  8. تعداد 5 کاربر از 02109002 برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 05:51 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا