FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: Victory High-Ball 2013

  1. #1

    Banned

    محل سکونت
    Pasteur Square
    نوع موتور
    Hyosung GT250R & Ravan 200
    نوشته ها
    44
    تشکر
    11,919
    Last Online
    31-06-1393 @ 03:55 بعد از ظهر

    پیش فرض Victory High-Ball 2013

    2013 Victory High-Ball Specs:


    Engine:


    Type: four-stroke 50-degree V-Twin
    Displacement: 106 ci/1731 cc
    Bore X Stroke: 101 x 108mm
    Compression Ratio: 9.4 : 1
    Valve System: Single overhead camshafts with 4 valves per cylinder, self-adjusting cam chains, hydraulic lifters
    Fuel Management: Electronic Fuel Injection with dual 45mm throttle bodies
    Cooling: Air/oil
    Clutch: Wet, multi-plate
    Transmission: 6-speed overdrive constant mesh
    Primary Drive: Gear drive with torque compensator
    Final Drive: Carbon Fiber-reinforced belt
    Exhaust: Staggered slash-cut dual exhaust with crossover
    Gas Capacity: 4.5 gal/17.0 ltr
    Oil Capacity: 5.0 qt/4.73 ltr
    Dimensions:


    Length: 93.4 in/2372mm
    Seat Height: 25.0 in/635mm
    Wheelbase: 64.8 in/1647mm
    Ground Clearance: 4.7 in/120mm
    Rake/Trail: 32°/6.7 in/170mm
    Dry Weight: 659 lb/300 kg
    GVWR: 1151 lb/522 kg
    Suspension:


    Front: Conventional telescopic fork, 43mm diameter, 5.1 in./130mm travel
    Rear: Single, mono-tube gas, cast aluminum with rising-rate linkage, 3.0 in./75mm travel; preload-adjustable spring
    Brakes (Conventional):


    Front: 300mm floating rotor with 4-piston caliper
    Rear: 300mm floating rotor with 2-piston caliper
    Wheels/Tires:


    Front: 16 x 3.5 in. laced; 130/90-16 67H Metzeler ME880
    Rear: 16 x 3.5 in. laced; 150/80 B16 71H Metzeler ME880
    2013 Victory High-Ball Color Options/MSRP:


    Suede Black with graphics / $14,499 (base)




  2. تعداد 6 کاربر از Kami برای این پست تشکر کرده اند.


  3. #2

    موتور سوار

    نوع موتور
    avenjer 200
    نوشته ها
    142
    تشکر
    47
    Last Online
    01-08-1399 @ 09:54 قبل از ظهر

    پیش فرض

    حتی یک قطعه کروم کاری شده نداره، فقط مشکی مات، این رنگ اصلا جالب نیست ولی داره خیلی زیاد استفاده میشه، روی ماشینهای سوپر اسپرت و گرون قیمت. ولی به زودی از مد میفته. ولی این موتورها به خاطر استفاده از تسمه به جای زنجیر بسیار نرم و بی سر و صدان و لذت کروز سواری رو دو چندان میکنن.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 08:34 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا