
|
|
|
سال ساخت : ٢٠١٤
انجين : تك سيلندر ٤ زمانه هوا خنك ٢٤٩ سى سى دو سوپاپ SOHC
نسبت تراکم 9.5:1
حداکثر گشتاور : 2.0kg متر (14.5 فوت پوند) در 6500 دور در دقیقه
سوخت رسانی : MIKUNI 33mm
سيستم احتراق ؛ TCI
انتقال قدرت : كلاچ چند صفحه اى قوطه ور در روغن و گيربكس ٥ دنده ، انتقال قدرت از طريق زنجير
سیستم تعلیق جلو : تلسكوپى با قطر ٣٥ ميليمتر و مانور ٢٢٥ ميليمتر
سیستم تعلیق عقب : تك كمك فنر قابل تنظيم و ١٨٠ ميليمتر مانور
ترمز جلو ديسك ٢٤٥ ميليمترى با كاليپر ٢ پيستونه
ترمز عقب ديسك ٢٠٣ ميليمترى با كاليپر تك پيستون
طول كلى ٢١٥٠ ميليمتر
عرض كلى ٨٠٥ ميليمتر
ارتفاع كلى ١١٦٠ ميليمتر
فاصله بین دو محور ١٣٦٠ ميليمتر
ارتفاع زين ٨١٠ ميليمتر
ارتفاع كف موتور تا زمين ٢٨٥ ميليمتر
ظرفیت مخزن سوخت ٩/٦ ليتر
وزن كلى ١٣٢ كيلوگرم
![]()
دوستان عزيز از گزاشتن پستهاى اسپم و بى محتوى جدا خوددارى كنيد
چراق جلوش خیلی ضایس
از ارسال هرگونه پست اسپم خودداری کنید.مشکلات سایت را با مدیران در میان بگذارید.
یه بار پریدی موتوری دو بار پریدی موتوری آخر می افتی موتوری!
ارزونترين محصول تريل ياماها هست
دوستان عزيز از گزاشتن پستهاى اسپم و بى محتوى جدا خوددارى كنيد
مدل پاييناش زيباتر هستن
![]()
دوستان عزيز از گزاشتن پستهاى اسپم و بى محتوى جدا خوددارى كنيد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)