FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

موضوع: دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

Threaded View

  1. #1

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    نوشته ها
    4,341
    تشکر
    3,499
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    11-09-1400 @ 01:23 قبل از ظهر

    پیش فرض دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر

    وقتی دوکاتی موتورهای مدل ۱۱۹۸ خود را، که بسیار محبوب نیز بودند، با مدل ۱۱۹۹ پانیگال به تل آکس جایگزین کرد، به جز کسانی که ۱۱۹۸ خریده بودند، کسی از این اتفاق ناراحت نشد. در همین حال، رادیکال دوکاتی در مادرید، به خاطر آن‌هایی که دوکاتی ۱۱۹۸های خود را نگاه داشته‌اند هم که شده، مدل دوکاتی ۱۱۹۹ ماتادور ریسر را با الهام از مدل ۱۱۹۸ کافه ریسر، طراحی کرده است. در این ۱۱۹۸ احیا شده در اسپانیا، فیبر کربن و آلومینیوم بیشتری به کار رفته است.




    در ماتادور ریسر، فریم، ساب‌فریم، بازوها و دوشاخه، همگی آلومینیوم و توسط شرکت RAD تولید شده‌اند. در همین حال، دوکاتی یک باک منحصر به فرد آلومینیومی همراه با زین تک‌نفره فیبر کربن و گل‌گیرهای فیبرکربنی برای این مدل خود انتخاب کرده است. شرایط مسابقه‌ای این مدل با ابزارهای سنجش مسابقه آویاکمپوزیتی (Aviacompositi) کامل شده است.





    رادیکال دوکاتی، دستی به موتور و پیشرانه نیز کشیده است. در این مدل، موتور استاندارد دوکاتی ۱۱۹۸ سری SP به کار رفته که توانایی ایجاد قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار قدرت را دارد. در همین حال، به لطف قطعات سبک‌تر به کار رفته و استفاده از یک اگزوز به جای دو اگزوز سوپر ماریو، شتاب و قدرت مانور بیشتری برای موتورسیکلت ایجاد شده است. رادیکال دوکاتی به فکر هدایت بهتر و ترمز مناسب‌تر ۱۱۹۹ ماتادور ریسر نیز بوده و از دیسک‌های Discacciati در جلو استفاده کرده است. همین‌طور دیسک‌های بزرگتر ۲۰۰ میلی‌متری در چرخ‌های آلیاژ آلومینیوم ITX به کار رفته‌اند.




    [فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]
    ...two stroke


  2. تعداد 7 کاربر از ali_r برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 11:58 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا