انتخاب با شماست ولی این چیزی بود که من با چشم خودم دیدم حتی xperia p هم بدونه کندی بازی رو اجرا میکرد ولی اس زاییده بود.اینقد سرعتش پایین بود که شهر 2 بازی رو نتونست باز کنه