|
|
|
انجین:چهار زمانه_3 سیلندر خطی_12 سوپاپ DOHC_مایع خنک
حجم:675cc
نسبت تراکم:13 به 1
قدرت:126 اسب بخار در 14400rpm
گشتاور:71 نیوتن.متر در 10600rpm
دارای سوخت رسانی انژکتوری به همراه شش انژکتور Mikuni دارای کنترل پایداری 8 مرحله ای و کنترل گشتاور و قابلیت تغییر نقشه با 4 نقشه ی متفاوت
کلاچ:چند صفحه ای مرطوب مکانیکی
جعبه دنده:6 سرعته
لاستیک جلو:120/70 - ZR 17
لاستیک عقب:180/55 - ZR 17
ترمز جلو:دو دیسک 320mm چهار پیستونه
ترمز عقب:تک دیسک 220mm دو پیستونه
تعلیق جلو:دوشاخ معکوس تلسکوپی قابل تنظیم
تعلیق عقب:کمک فنر مرکزی قابل تنظیم
فاصله ی دو محور:1380mm
طول:2060mm
عرض:725mm
ارتفاع صندلی:805mm
وزن خشک:173 کیلوگرم
ظرفیت مخزن سوخت:16 لیتر
حداکثر سرعت:260km/h
فکر میکنم بهترین 600 سی سی هستش
لاکی جان خوب بود قیمتشم میگفتی تا بهتر مقایسه کنی.....
طراحی خیره کننده ای داره زیباست
اگزوزش تو حلقم و از نظر طراحی و رخ واقعا بی نظیره
***Never Say Never***
واقعا زیباست ولی دستیابی به این موتور تو ایران خواب و خیاله ولی زاپنی بنظر من بهتره
3 اگزوزه بودنش جالبه --------- دوستان کلیپی از این موتور دارید بزارید ---------- جلوش شبیه موتور های سوزوکی که به کله میمونی معروفه هستش !!!
پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
تو اين قافله حروميا بام همسفرن
---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
--------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)