|
|
|
مهمان ها نمی توانند عکس هارا مشاهده کنند لطفا برای مشاهده عضوشوید(کلیک کنید) here.
نکته ی جالبش اینه که انجین بومی شده ی KTM Duke 200 هست
Make Model Bajaj Pulsar 200NS Year 2012 Engine Liquid cooled, four stroke, single cylinder, SOHC, 4 valve per cylinder. Capacity 199.5 Bore x Stroke 72 x 49 mm Compression Ratio Induction Carburettor Ignition / Starting CDI / Max Power 23 @ 95000 rpm Max Torque 18 @ 8000 rpm Transmission / Drive 5 Speed / chain Front Suspension Telescopic front fork with antifriction bush diameter 37 Rear Suspension Nitrox monoshock with piggy back canister Front Brakes Single 280mm disc Rear Brakes Single 230mm disc Front Tyre 110/80-R17 Rear Tyre 130/80-17 Dry-Weight 145 kg Fuel Capacity 10.5 Litres
ویرایش توسط ali_r : 24-12-1392 در ساعت 02:10 بعد از ظهر دلیل: اضافه کردن مشخصات فنی
... I'm in love and always will be
abl2, ACTION_GAMER, Adolf Hitler, Afshin007, Ali, aligsx, Alireza, Amir, AMIR TEHRANPARS, amirw3x, ap_peiki, ARSH, Babak, CGL, dadash amir, HamidReza, Jack z1000, jamaldd, matrixaidin, Mehrdad66rahimi, mentiroso, mid, milad.nikzad, miladwolf, mohamad.gh, Mohammad aghili, mohammad.p, mra680, muhammad.ds, NiNjA-Wild, peyman_1363, reza KTM, Reza-M, saeid mohamadi, sajad.N, sajaddrift, Seyed.mahdi, shadow, Shenzo, فلات دوست, محمدمحسن, معمار, نیما نادری, کوروش, violon777, vivabayern, امیر r1, ابوالفضل88, روح سوار, زبردست, سربازصفر
سلام مهدي جان ، با يكي از دوستان اهل فن مشورت كردم ، نظرشو ميزارم
دياگ بزن
استیپرشم چک کن ، تنظيم ورودي هوا ، بدکار کنه درجا کار نمیکنه ریپ میزنه
شارژرشو نگا بنداز
با مولتي متر نوسان برقو بگیراز زیر کیلومتر ببين برق ثابته
ویرایش توسط mohamad.gh : 08-06-1396 در ساعت 02:43 بعد از ظهر
سلام بر همگی من در حال نصب توربو الکتریکی داکت فن روی موتور هستن که ۹۰ درصد کار پیش رفته فقط میخوام پتاسیمتر رو به گاز وصل کنم که با گاز دادن سرعت تغییر پیدا کنی ،،،،،،توقسمت چپ کاربرات یه سنسور است شبیه سنسور دریچه گاز اون چیه میشه سیم پتاسیومتر رو به اون نصب کرد.
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا،،،،،،،
سلام محمد جان امروز بردم نمایندگی باز چک کرد مرتیکه الاغ گفت از باطریته رفتم 140 تومن پول دادم باطری انداختم باز همونجوریه .... موتور درجا کار می کنه کلا تو کارکرد مشکلی نداره فقط بد استارت می خوره و بعد اینکه روشن میشه صفحه کیلومتر پاک میشه و کلا ریست میشه از اول میاد
موتور باید با یه نیش استارت روشن شه ولی باید دو سه ثانیه استارت رو نگهدارم تا روشن شه امروز کلی دهنم سرویس شد آخرشم همونجوریه حالا گفتن بذار چند روز کار کنه باطری کامل شارژ بشه اگه درست نشد بیار ECU رو چک کنیم
خدایی باید در این نمایندگیشو گل گرفت
موتور من امروز خداروشکر مثه اینکه درست شده باطری قویتر از دیروزه و استارت هم خوب می خوره دیگه صفحه کیلومتر نمیره ولی به یه مشکل دیگه خوردم: از بالای سیلندر روغن پس داده ریخته رو انجین و شره کرده رو اگزوز زنگ زدم گفتن از درب سوپاپه شنبه بیار درست کنیم
این همه ان اس خریدم این آخری نمی دونم چرا اینجوری از آب درومد.
راستی Dominar 400 هم مثل اینکه آوردن 25 میلیون
سلام خودت درست کن مال منم همینطو،ری باد درب سوپاپ رو باز کن ازون موم مزدا بزند هر دو طرف واشر بعد ببند بعد ۲ ساعت موتور رو روشن کن
- - - Updated - - -
اقا یه سولا کمکم کنید توربو رو برداشتم و فیلتر اسپرت گذاشتم الان شتابش کم شده و دور موتور از ۷ بیشتر نمیره فکر کنم مال اون پیستون کاربرات دیافراگمه چون اونو باز کردم درست جا نزدم اون لبهه پایین پیستون که شکل منهنی داره کدوم طرف باید باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا،،،،،،،
دوستان شمع هارو چطوری باید تمیز کنم ؟
در حال حاضر 4 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 4 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)