|
|
|
ابعاد و اندازه ها
طول : 1،990 میلیمتر
عرض : 825 میلیمتر
ارتفاع : 1،040 میلیمتر
ارتفاع جلوی زین تا زمین : 780 میلیمتر
فاصلۀ بدنۀ اصلی تا زمین : 150 میلیمتر
فاصله محورهای دو چرخ : 1،350 میلیمتر
گنجایش مخزن سوخت : 11 لیتر
وزن خالص : 130 کیلوگرم
انجین
نوع انجین : تک سیلندر، چهار زمانه
حجم سیلندر : 247 سی سی (سانتیمتر مکعب)
قطر داخلی سیلندر : 77 میلیمتر
کورس پیستون : 53 میلیمتر
حداکثر توان : 19.7 کیلووات (27 اسب بخار) در 9،000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور : 23.4 نیوتون متر در 7،000 دور در دقیقه
حداکثر سرعت اسمی : 180 کیلومتر بر ساعت
چیدمان سوپاپ ها : 4 سوپاپ، SOHC
جعبه دنده : 6 دنده
کلاچ : چند صفحه ای غوطه ور در روغن
سیستم خنک کننده : آب خنک
نسبت تراکم : 12.0:1
روغن انجین پیشنهادی : MOTOREX TOP SPEED 4T SAE 10W/30
روشن کننده : استارتر الکتریکی
سیستم جرقه زنی : CDI
باتری : 12 ولت، 8 آمپر ساعت
دورسنج : آنالوگ عقربه ای
سرعت سنج : دیجیتال
مسافت سنج : دیجیتال
سوخت
سیستم سوخت رسانی : کاربراتور TK MV3412A
سوخت پیشنهادی : بنزین سوپر بدون سرب با حداقل اکتان 90
سطح آلایندگی : EURO 3
تجهیزات کاهش آلایندگی : مبدل کاتالیست دارد
مصرف سوخت تقریبی : 2.98 لیتر در هر 100 کیلومتر
سیستم تعلیق
تعلیق جلو : کمک دوشاخ تلسکوپی وارونه
تعلیق عقب : کمک فنر تکی (monoshock)
ترمز جلو : دیسک 245 میلیمتری، سیلندر ترمز دو پیستونی
ترمز عقب : دیسک 135 میلیمتری، سیلندر ترمز تک پیستونی
تایر جلو : 100/80-17 , VEE RUBBER
تایر عقب : 130/70-17 , VEE RUBBER
مهمان ها نمی توانند عکس هارا مشاهده کنند لطفا برای مشاهده عضوشوید(کلیک کنید) here.
ویرایش توسط Kami : 16-06-1390 در ساعت 09:30 بعد از ظهر
با سلام
من اول از تون عذر میخوام !!!
اگه لحن مطالبم تند بوده و خدای ناکرده و نا خواسته این احساس توهین را القا کردم از همه سروران غذر خواهی میکنم !!!!
اما باور کنید که هدفم تنها اشتراک تجربیات بوده است که در انتهای مطالبم هم متذکر شدم !!!
بخاطر شرایط کاری ولطفی که خدا به من داشته تا بحال تونستم موتور های زیادی رو بر رسی و تست کنم و اگه در مورد مگلی اینطوری اظهار نظر کردم به این خاطر بود که مشکل اساسی در اون ندیدم!!!! که تو ایران این جور محصولات کم نظیره !!!
اگه من اینقدر روی ان مساله حساسم بخاطر اینه که مردم رونق صنعت موتور کشور رو فدای نظریه چینی نکنن
این سایت کاربران و مهمانان آماتور زیادی داره که مثل من و شما جنس چینی خوب ندیدن ونمیدونن طراحی یعنی چی (توهین تلقی نشه ) و میان اینجا که ببینن این موتور ارزش خرید داره یانه !!
خوب چه اشکالی داره که منو شما اطلاع رسانی کنیم و نقد مستند و حرفه ای رو جایگزین جبهه گیری ها و نظرات شخصی کنیم ؟!!
مثلا همین دوستانی که مگلی خریدن قبل از تحویل موتور یادشون میاد که در اثر جبهه گیری ونظرات غیر مستند وغیر حرفه ای چه حالی داشتن !!
خوب بگذریم
من باز هم بابت مواردی که پیش اومد از سرورانم عذر خواهی میکنم و حسن نیتم رو بهشون اعلام میکنم و خودم بشخصه به همه توصیه میکنم در فظایی بدور از توهین و جبهه گیری وبا دلایل قابل قبول پست بدهند
باز هم ببخشید
دو باره سلام
یادم رفت بگم !!! در مورد مشکل سوختن سیم کشی بخاطر سوپاین و سوبالا , 100 در صد موتور علیرضا سیم کشیش یه مشکلی داشته !!!
آشغال ترین سیم کشی هم (مثلا سیم کشی سی جی ) خود به خود و تازمانی که مشکل نداشته باشه نمیسوزه
البته امکان داره سیم کشی چراغ جلو آمپر دهیش کمتر از آمپر مصرفی لامپ باشه !!!! که در این صورت باید سیم کشی با نوع مناسب تعویض بشه
کلا اگه قرار باشه هر ده دقیقه یک بار سوی چراغ رو عوض کرد که هر ده دقیقه یک بار پدر خود روهای جلویی در میاد !!!
سلام . دیروز پیش آقا بابک بودم تو جیهون میگفت که یه اگزوز برای مگلی آورده که صدای هایابوسا میده قیمتشم با نصبش 300 تومن !
دوستان لطف کنین انقدر به هم تذکر ندیدن و خودتونو محق و با هوش تر از بقیه نشون ندید.امر مهم تذکر دادن رو به مدیران محول کنید.
انجین محصول پیاجیوست و در چین تولید میشه.
یوسف جان روغنت اگه با کیفیت نباشه عملکرد موتورت افت خواهد کرد اون روز هم رفتی و موتورکس نبردی .میتونی ***زونی ولی روغن موتورکس بریز.
ارادت داریم آقای kl1 نام زیباتونو به من بگید .در مدل 196 اندازه bore تغییر کرده و پیستون عوض شده مقادیری که شما در اختیار دارید مربوط به 125 هست.
در مورد ایراد سیستم برقی مگلی فقط در یک مورد مشاهده شده و اونو به کل مگلیها نمیشه بسط داد.
در مورد باز یا بسته بودن صدا ,آقای های سپید باز یا بسته مهم نیست .شما تفاوت اگزوز باز و بسته رو توی موتور
سوپاپ دار با موتور دو زمانه مقایسه نکنید .با خرید موتور باب میلتون از صدای باز یا ناز اون لذت ببرید
نیما جان اسم من کامرو هستش. و ممنون از لطفی که نسبت به بنده دارید
نیما جان خواستم بدونم امکانش هست که موتور ریجو 200 رو سوار شد. منظورم تست قبل از خریده
ویرایش توسط ali_usef : 10-03-1389 در ساعت 09:33 قبل از ظهر
قدرتش 20 اسبه 4 سوپاپ 6 دنده آب خنک فن خودکار خیلی نرم با ترمزهای قوی و نرم نمیدونی ترمز جلوش چقدر نرم موتورو وایمستونه
کمک معکوس مارزوچی.از لحاض قدرت با کی تی ام 39 اسبی قابل قیاس نیست ولی برای خودش خیلی خوبه و خیلی سبکه107کیلو
شتاب قابل قبولی داره و گیر بکسشم که مرتب کار میکنه اگزوز صدای بدی نداره و انجینش یاماها ایتالیا ساخته.
آقای نادری عزیز من در مورد موتور سوپاپ دار و دوزمانه حرف نزدم
بلکه در مورد باز یا بسته بودن صدا حرف زدم که اصلا مربوط به دوزمانه یا سوپاپ دار بودن موتور نداشت (حرفی بود که خودتون زدید)
اگر هم اسم موتور دوزمانه رو آوردم مثالی بود بخاطر باز بودن صداش
در ضمن اینجا تذکری داده نشد و من از سرورانم خواهش کردم که با انتقاد خیلی محترمانه برخورد کنم
و از دوست و سرور گرامی خودم jim_kx2 ممنونم که اینگونه متواضعانه و بزرگ منشانه صحبت کردند
آقای نیما نادری
اینجا یه رووم آزاده و ربطی نداره که مدیر باشیم یا عضو ، بلکه مهم پیشرفت کیفی سایت که همگی دست به دست هم دادیم و با کمک مدیران محترم سایت به بالاترین حد پیشرفت میرسونیمشون (که این امر با بوجود آوردن جو صمیمی توسط مدیران تحقق پیدا کرده که ازشون ممنونم)
و به عنوان یه دوست ازتون میخوام که وقتی جوابی واسه گفتن ندارید اعضا رو با مدیران طرف نکینید
چون اینجا مثل شرکت ها نیست که مدیران تحت تاثیر میز قرار بگیرن
و جو سایت کاملا صمیمانه هست
در ضمن کسی خودشو باهوش تر نمیدونه ، اگر منظورتون من بودم که میتونید به همه ی فروم ها مراجعه کنید
من همیشه به اینکه بچه ها بیشتر از من میدونم اعتراف کردم ......
در ضمن من کوچیک همه ی بچه های سایت و شما که مطمئنا از نظر سنی از من بزرگترین هستم
و اگر هم حرفی زدم که باعث رنجشتون میشه منو ببخشید
ویرایش توسط high-speed : 10-03-1389 در ساعت 12:52 بعد از ظهر
a beautiful day , once it ends , nothing remains the way it was
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)