FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام رنگ مگلی زیباست؟

رأی دهندگان
565. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • قرمز

    93 16.46%
  • سفید

    208 36.81%
  • مشکی

    109 19.29%
  • زرد

    104 18.41%
  • سبز

    51 9.03%
صفحه 25 از 550 نخستنخست ... 152122232425262728293575125525 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 241 به 250 از 5499

موضوع: Megelli 250R & مگلی 250

  1. #1

    موتور سوار

    نوشته ها
    1,577
    تشکر
    542
    Last Online
    13-08-1400 @ 12:29 قبل از ظهر

    پیش فرض Megelli 250R & مگلی 250

    ابعاد و اندازه ها

    طول : 1،990 میلیمتر
    عرض : 825 میلیمتر
    ارتفاع : 1،040 میلیمتر
    ارتفاع جلوی زین تا زمین : 780 میلیمتر
    فاصلۀ بدنۀ اصلی تا زمین : 150 میلیمتر
    فاصله محورهای دو چرخ : 1،350 میلیمتر
    گنجایش مخزن سوخت : 11 لیتر
    وزن خالص : 130 کیلوگرم

    انجین

    نوع انجین : تک سیلندر، چهار زمانه
    حجم سیلندر : 247 سی سی (سانتیمتر مکعب)
    قطر داخلی سیلندر : 77 میلیمتر
    کورس پیستون : 53 میلیمتر
    حداکثر توان : 19.7 کیلووات (27 اسب بخار) در 9،000 دور در دقیقه
    حداکثر گشتاور : 23.4 نیوتون متر در 7،000 دور در دقیقه
    حداکثر سرعت اسمی : 180 کیلومتر بر ساعت
    چیدمان سوپاپ ها : 4 سوپاپ، SOHC
    جعبه دنده : 6 دنده
    کلاچ : چند صفحه ای غوطه ور در روغن
    سیستم خنک کننده : آب خنک
    نسبت تراکم : 12.0:1
    روغن انجین پیشنهادی : MOTOREX TOP SPEED 4T SAE 10W/30
    روشن کننده : استارتر الکتریکی
    سیستم جرقه زنی : CDI
    باتری : 12 ولت، 8 آمپر ساعت
    دورسنج : آنالوگ عقربه ای
    سرعت سنج : دیجیتال
    مسافت سنج : دیجیتال

    سوخت

    سیستم سوخت رسانی : کاربراتور TK MV3412A
    سوخت پیشنهادی : بنزین سوپر بدون سرب با حداقل اکتان 90
    سطح آلایندگی : EURO 3
    تجهیزات کاهش آلایندگی : مبدل کاتالیست دارد
    مصرف سوخت تقریبی : 2.98 لیتر در هر 100 کیلومتر

    سیستم تعلیق

    تعلیق جلو : کمک دوشاخ تلسکوپی وارونه
    تعلیق عقب : کمک فنر تکی (monoshock)
    ترمز جلو : دیسک 245 میلیمتری، سیلندر ترمز دو پیستونی
    ترمز عقب : دیسک 135 میلیمتری، سیلندر ترمز تک پیستونی
    تایر جلو : 100/80-17 , VEE RUBBER
    تایر عقب : 130/70-17 , VEE RUBBER

    مهمان ها نمی توانند عکس هارا مشاهده کنند لطفا برای مشاهده عضوشوید(کلیک کنید) here.
    ویرایش توسط Kami : 16-06-1390 در ساعت 09:30 بعد از ظهر


  2. #241

    موتور سوار

    نوع موتور
    SUPER JETRO 200CC
    نوشته ها
    33
    تشکر
    10
    Last Online
    10-03-1390 @ 11:46 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Alireza نمایش پست ها
    موتورو امروز گرفتم معرکه شده هیچ لرزشی دیگه نی شتابشم بهتر شده
    راستی دوستان حتما توجه کنید که نور بالا و پایین رو هر 10 دقیقه عوض کنید یعنی 10 دقیقه با نور بالا برین 10 دقیقه نور پایین چون اگه داغ بشه موتورتون سیستم برقش کلا میسوزه مثل مال من
    چی؟ جدی میگی؟ اگه هر از 10 دقیقه عوض نکنی سیستم برق به کل میسوزه؟ این یعنی چی دیگه؟! چه کاری خوب شاید یادت رفت نورو عوض کنی !! کم کم داره ید قدرتمند برادران چینیمون تو این موتور نمایان میشه!!!!!!

  3. #242

    موتور سوار

    نوع موتور
    winer 200
    نوشته ها
    42
    تشکر
    0
    Last Online
    15-12-1395 @ 12:02 بعد از ظهر

    پیش فرض

    با سلام
    من اول از تون عذر میخوام !!!
    اگه لحن مطالبم تند بوده و خدای ناکرده و نا خواسته این احساس توهین را القا کردم از همه سروران غذر خواهی میکنم !!!!
    اما باور کنید که هدفم تنها اشتراک تجربیات بوده است که در انتهای مطالبم هم متذکر شدم !!!
    بخاطر شرایط کاری ولطفی که خدا به من داشته تا بحال تونستم موتور های زیادی رو بر رسی و تست کنم و اگه در مورد مگلی اینطوری اظهار نظر کردم به این خاطر بود که مشکل اساسی در اون ندیدم!!!! که تو ایران این جور محصولات کم نظیره !!!
    اگه من اینقدر روی ان مساله حساسم بخاطر اینه که مردم رونق صنعت موتور کشور رو فدای نظریه چینی نکنن
    این سایت کاربران و مهمانان آماتور زیادی داره که مثل من و شما جنس چینی خوب ندیدن ونمیدونن طراحی یعنی چی (توهین تلقی نشه ) و میان اینجا که ببینن این موتور ارزش خرید داره یانه !!
    خوب چه اشکالی داره که منو شما اطلاع رسانی کنیم و نقد مستند و حرفه ای رو جایگزین جبهه گیری ها و نظرات شخصی کنیم ؟!!
    مثلا همین دوستانی که مگلی خریدن قبل از تحویل موتور یادشون میاد که در اثر جبهه گیری ونظرات غیر مستند وغیر حرفه ای چه حالی داشتن !!
    خوب بگذریم
    من باز هم بابت مواردی که پیش اومد از سرورانم عذر خواهی میکنم و حسن نیتم رو بهشون اعلام میکنم و خودم بشخصه به همه توصیه میکنم در فظایی بدور از توهین و جبهه گیری وبا دلایل قابل قبول پست بدهند
    باز هم ببخشید

  4. تعداد 2 کاربر از jim-kx2 برای این پست تشکر کرده اند.


  5. #243

    موتور سوار

    نوع موتور
    winer 200
    نوشته ها
    42
    تشکر
    0
    Last Online
    15-12-1395 @ 12:02 بعد از ظهر

    پیش فرض

    دو باره سلام
    یادم رفت بگم !!! در مورد مشکل سوختن سیم کشی بخاطر سوپاین و سوبالا , 100 در صد موتور علیرضا سیم کشیش یه مشکلی داشته !!!
    آشغال ترین سیم کشی هم (مثلا سیم کشی سی جی ) خود به خود و تازمانی که مشکل نداشته باشه نمیسوزه
    البته امکان داره سیم کشی چراغ جلو آمپر دهیش کمتر از آمپر مصرفی لامپ باشه !!!! که در این صورت باید سیم کشی با نوع مناسب تعویض بشه
    کلا اگه قرار باشه هر ده دقیقه یک بار سوی چراغ رو عوض کرد که هر ده دقیقه یک بار پدر خود روهای جلویی در میاد !!!

  6. کاربر زیر از jim-kx2 برای این پست تشکر کرده است


  7. #244

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    تهران _ آریاشهر
    نوع موتور
    RAVAN QM
    شغل و حرفه
    تولید یراق آلات
    نوشته ها
    841
    تشکر
    1,863
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    25-07-1394 @ 03:13 بعد از ظهر

    پیش فرض

    سلام . دیروز پیش آقا بابک بودم تو جیهون میگفت که یه اگزوز برای مگلی آورده که صدای هایابوسا میده قیمتشم با نصبش 300 تومن !

  8. کاربر زیر از soroush adventure برای این پست تشکر کرده است


  9. #245

    کارشناس موتورهای آفرودی

    محل سکونت
    تهران
    شغل و حرفه
    Motorcycle enthusiast
    نوشته ها
    2,255
    تشکر
    1,733
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    17-12-1401 @ 07:05 بعد از ظهر

    پیش فرض

    دوستان لطف کنین انقدر به هم تذکر ندیدن و خودتونو محق و با هوش تر از بقیه نشون ندید.امر مهم تذکر دادن رو به مدیران محول کنید.

    انجین محصول پیاجیوست و در چین تولید میشه.

    یوسف جان روغنت اگه با کیفیت نباشه عملکرد موتورت افت خواهد کرد اون روز هم رفتی و موتورکس نبردی .میتونی ***زونی ولی روغن موتورکس بریز.

    ارادت داریم آقای kl1 نام زیباتونو به من بگید .در مدل 196 اندازه bore تغییر کرده و پیستون عوض شده مقادیری که شما در اختیار دارید مربوط به 125 هست.

    در مورد ایراد سیستم برقی مگلی فقط در یک مورد مشاهده شده و اونو به کل مگلیها نمیشه بسط داد.

    در مورد باز یا بسته بودن صدا ,آقای های سپید باز یا بسته مهم نیست .شما تفاوت اگزوز باز و بسته رو توی موتور

    سوپاپ دار با موتور دو زمانه مقایسه نکنید .با خرید موتور باب میلتون از صدای باز یا ناز اون لذت ببرید


  10. کاربر زیر از نیما نادری برای این پست تشکر کرده است


  11. #246

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    N 35⁰47`55.97" , E 51⁰28`29.12" l
    نوع موتور
    YZ250/QM 200/pishro70/RIEJU200/VJF250/?
    نوشته ها
    288
    تشکر
    483
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    29-10-1394 @ 09:23 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نیما جان اسم من کامرو هستش. و ممنون از لطفی که نسبت به بنده دارید
    نیما جان خواستم بدونم امکانش هست که موتور ریجو 200 رو سوار شد. منظورم تست قبل از خریده

  12. #247

    موتور سوار

    نوع موتور
    Ducati 1098
    نوشته ها
    57
    تشکر
    25
    Last Online
    19-12-1391 @ 12:33 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط نیما نادری نمایش پست ها

    یوسف جان روغنت اگه با کیفیت نباشه عملکرد موتورت افت خواهد کرد اون روز هم رفتی و موتورکس نبردی .میتونی ***زونی ولی روغن موتورکس بریز.

    با تشکر. روغن موتور تا کنون 3 بار روز اول با 1.5 لیتر 20*50 لیکومولی و دوبار دیگه با elf 10*40 تعویض شده که هر دو از بهترینهای موجود در بازار هستند.

    من قصد خرید داشتم ولی شما سرت خیلی شلوغ بود و زیادهم مشتری محور رفتار نکردی منم رفتم.
    مزاحمتون می شم برای خرید موتورکس.
    ویرایش توسط ali_usef : 10-03-1389 در ساعت 09:33 قبل از ظهر

  13. #248

    همـــــــکار ســـــــابـــــــق

    محل سکونت
    N 35⁰47`55.97" , E 51⁰28`29.12" l
    نوع موتور
    YZ250/QM 200/pishro70/RIEJU200/VJF250/?
    نوشته ها
    288
    تشکر
    483
    علاقمند به موتورهای کراس
    Last Online
    29-10-1394 @ 09:23 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط نیما نادری نمایش پست ها
    کامرو جان در قالب مشتری میری پیش ذوالفقار شهریاری گمرک یک ریجو نارنجی داره که یکم کار کرده میتونی خودتو طلبه موتور کنی و یک دور باهاش بزنی

    بعد فرار کنی.من موتور تست ندارم اگه جور شد بهت پیغام میدم بیای
    ممنون نیما جان, به نظر خودت ریجو چه موتوریه؟
    قدرتش نسبت به حجمش خوبه؟
    تا حالا خودت سوار شدی؟

  14. #249

    کارشناس موتورهای آفرودی

    محل سکونت
    تهران
    شغل و حرفه
    Motorcycle enthusiast
    نوشته ها
    2,255
    تشکر
    1,733
    علاقمند به موتورهای دومنظوره
    Last Online
    17-12-1401 @ 07:05 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط k1_kdl نمایش پست ها
    ممنون نیما جان, به نظر خودت ریجو چه موتوریه؟
    قدرتش نسبت به حجمش خوبه؟
    تا حالا خودت سوار شدی؟
    قدرتش 20 اسبه 4 سوپاپ 6 دنده آب خنک فن خودکار خیلی نرم با ترمزهای قوی و نرم نمیدونی ترمز جلوش چقدر نرم موتورو وایمستونه

    کمک معکوس مارزوچی.از لحاض قدرت با کی تی ام 39 اسبی قابل قیاس نیست ولی برای خودش خیلی خوبه و خیلی سبکه107کیلو

    شتاب قابل قبولی داره و گیر بکسشم که مرتب کار میکنه اگزوز صدای بدی نداره و انجینش یاماها ایتالیا ساخته.

  15. #250

    همکار سابق

    محل سکونت
    هر جایی که بشه زندگی کرد
    نوع موتور
    موتور سیکلت خوب...!
    شغل و حرفه
    Industrial design
    نوشته ها
    335
    تشکر
    711
    Last Online
    08-12-1397 @ 07:10 بعد از ظهر

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط نیما نادری نمایش پست ها

    در مورد باز یا بسته بودن صدا ,آقای های سپید باز یا بسته مهم نیست .شما تفاوت اگزوز باز و بسته رو توی موتور

    سوپاپ دار با موتور دو زمانه مقایسه نکنید .با خرید موتور باب میلتون از صدای باز یا ناز اون لذت ببرید


    آقای نادری عزیز من در مورد موتور سوپاپ دار و دوزمانه حرف نزدم

    بلکه در مورد باز یا بسته بودن صدا حرف زدم که اصلا مربوط به دوزمانه یا سوپاپ دار بودن موتور نداشت (حرفی بود که خودتون زدید)

    اگر هم اسم موتور دوزمانه رو آوردم مثالی بود بخاطر باز بودن صداش

    در ضمن اینجا تذکری داده نشد و من از سرورانم خواهش کردم که با انتقاد خیلی محترمانه برخورد کنم

    و از دوست و سرور گرامی خودم jim_kx2 ممنونم که اینگونه متواضعانه و بزرگ منشانه صحبت کردند

    نقل قول نوشته اصلی توسط نیما نادری نمایش پست ها
    دوستان لطف کنین انقدر به هم تذکر ندیدن و خودتونو محق و با هوش تر از بقیه نشون ندید.امر مهم تذکر دادن رو به مدیران محول کنید.

    آقای نیما نادری
    اینجا یه رووم آزاده و ربطی نداره که مدیر باشیم یا عضو ، بلکه مهم پیشرفت کیفی سایت که همگی دست به دست هم دادیم و با کمک مدیران محترم سایت به بالاترین حد پیشرفت میرسونیمشون (که این امر با بوجود آوردن جو صمیمی توسط مدیران تحقق پیدا کرده که ازشون ممنونم)

    و به عنوان یه دوست ازتون میخوام که وقتی جوابی واسه گفتن ندارید اعضا رو با مدیران طرف نکینید
    چون اینجا مثل شرکت ها نیست که مدیران تحت تاثیر میز قرار بگیرن
    و جو سایت کاملا صمیمانه هست

    در ضمن کسی خودشو باهوش تر نمیدونه ، اگر منظورتون من بودم که میتونید به همه ی فروم ها مراجعه کنید
    من همیشه به اینکه بچه ها بیشتر از من میدونم اعتراف کردم ......

    در ضمن من کوچیک همه ی بچه های سایت و شما که مطمئنا از نظر سنی از من بزرگترین هستم
    و اگر هم حرفی زدم که باعث رنجشتون میشه منو ببخشید
    ویرایش توسط high-speed : 10-03-1389 در ساعت 12:52 بعد از ظهر
    a beautiful day , once it ends , nothing remains the way it was

  16. تعداد 3 کاربر از high-speed برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

http:persianmotor.net-15-megelli-250r-250-a-18.html

http:persianmotor.net-15-megelli-250r-250-a-190.html

موتور مگلی ساخت کجاست

نگهداری مگلیمگلی 250روش بازو بسته کردن سلندر متور مگلی 250موتورمگلی ساخت کجاستروغن پیشنهادی مگلی 250کمک فنر مگلی 250نحوه بستن چراغ مگلیکمک فنر عقب مگلیمشکلات سیستم خنک کننده مگلی؟دفترچه مگلیدشرکت سازنده مگلیhttps:persianmotor.net-15-megelli-250r-250-a-55.html

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 06:57 بعد از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا